My window...

Sunday 3 April 2011

My lovely Family....



   Ini adalah keluarga saya.Saya sayangkan keluarga saya. Saya mempunyai ayah,mak,dan dua orang adik perempuan.Ayah saya seorang pesara tentera darat.Sekarang ayah saya berumur 56 tahun.Dia seorang yang tegas dan mengambil berat tentang hal-hal keluarga.Mak saya pula,,seorang suri rumah tangga.Dimasa lapang mak saya suka menghabiskan masa bersama keluarga.Mak saya berumur 48 tahun.Dia seorang peramah dan ceria.
Saya yang diberi nama Norhamizah.Dalam keluaga saya dipanggil along sebab saya anak yang sulong....hehehehe....Saya berumur 23 tahun dan sekarang belajar di UiTM Sri Iskandar.Adik perempuan bernama Norsafirah.Sekarang dia berumur 21 tahun dan sekarang ini dia belajar di UiTM Arau Perlis dalam kos Business.Dia seorang yang ceria dan pandai dalam pembelajaran.Akhir sekali,adik bongsu saya bernama norazirah.Sekarang dia berumur 13 tahun dan belajar di sekolah menengah.Dia seorang yang manje dan nakal.

No comments:

Post a Comment